konichiwa bitches

jaha så har man varit hemma ett par dagar och seriöst
jag har inte gjort många knop alls. det har varit så jävla
göddigt. slöat massa och hängt med mina päron och
ett par vänner och mest sovit faktiskt.

så jävla fint det kan vara att sova ibland alltså, helt
underskattad sysselsättning.

annars mest hängt hos freddan hela kvällen och sett på när
han styrt och haft sig. fick sällskap av en uttråkad jonathan
ett tag innan han tyckte att nån konstig x-filesfilm skulle
vara bättre sällskap än oss.

och imorgon blir det fest för hela jävla slanten (eller jelenas
slant för hon köper vinet, höhö)

bjuder ju upp till freddans black&whiteparty på kvällen. förfest
med vad som från början skulle varit en lugn ferre med
bara oss breeudar och nu är uppe i minst tjugo pers
and counting. haha kan bli braaaaaa, vi ska iaf bli fulla
och odrägliga och svira och göra bort oss. djeez.

det är lite så vi rullar.

å söndag bjuder på slööödag i linkan, ryktena säger
att camilla ska baka och bjuda på brunch. ska förbi
ella med och klappa hennes nya best och sen ska
jag moffla svensk pizza med massa bea och sen
ska jag styra kosan tillbaka mot mitt kära usluu.


sex timmars tågresa men jag klagar inte för:

1. man kan sova (och somsagt sova är en jävligt underskattad
sysselsättning)

2. man kan läsa (jag har shoppat på bokia whoa)

3. man kan äta (jag ska ha med mig massa godis tillbaka, höhö)

4. man kan dricka (sprit rekomenderas inte när man åker tåg ensam)

5. man kan prata (fast det uppskattas inte alltid av grannen)

6. eller så kan man sitta stilla och tyst och bara lyssna på musik.
(jävligt bra sak eftersom jag ju har varit hemma och fyllt förrådet
på nytt med massa bra album)

för seriöst, robyn kanske är den coolaste tjejen jag vet just nu.
älskar hennes album.



ääh. nu får det räcka med struntprat för den här gången. hareeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0