payday!

haha nu blev jag helt plöstligt lite mindre bitter.

kikade precis mitt konto och det hade visst trillat in en smärre
förmögenhet där.

iofs så blev jag förvisad ut till skamvrån och vardagsrums-sängen
idag. jätteledsen blev jag, har jobbat iprincip två dygn i sträck och får
äntligen komma hem och sova och blir förvisad dit. fan.

men imorgon är en ny dag, en bättre dag. inte nog med att jag är ledig
så ska jag vara snabb som en råtta och knycka tillbaka min rättmätiga
plats. och gömma mina förmögenheter i madrassen.

hoho. cashflooooooow.

Kommentarer
Postat av: Emma

vad tycker du om låten "T-shirt", lyssna på den på min blogg och säg vad just du tycker! :D

2008-08-30 @ 00:03:59
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: jellooo

2008-08-30 @ 08:50:11
URL: http://jeckie.blogg.se/
Postat av: j

det var meningen att kommentaren innan skulle inehålla några ord. men jag blev så exhalterad så jag skicka iväg det lite väl snabbt. Nu när du är en rich bitch så kan du komma till mig i den andra huvudstaden och slösa på ett bra vis. köpa lite grejer till dig och lite grejer till mig, och så ska du erbjuda dig att köpa mer till mig och jag ska på ett uppfostrat sätt säga "neeej, du behöööver inte", men du kommer köpa det till mig ändå. Låter bra va? jag tycker att det låter strålande. MEN KOM HIT DÅ! Puss

2008-08-30 @ 08:53:04
URL: http://jeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0