tiden går fort när man har roligt

amen HEJ eller!

nu är jag här igen!

fick lite pics från storbello häromdagen som han knäppte av när
atmosphere och brother ali entrade oslo. tänkte jag skulle bjuda
på stämningen lite.





nämnde jag hur jävla bra det var?

aooh.

anywhooo,
annars så har jag haft ett par hektiska dagar på juuubbet men det är
ju bara heerligt när man får känna att man lever lite! inatt hade booking
gamblat lite och bokat 21 personer fler än vi hade rum (och vi är norges
näst största hotell, då snackar vi crowded!) meeeen, vi klarade det galant,
smyg la in folk i rökrum och några blev uppgraderade som fan. haha.

klarade oss med tre rum kvar och när jag gick imorse gick det sista till nån
pilot som fick finaste sviten, haha. scetchy!

hade en fiin helg annars, blev årets preparty här med över 20 pers i våran
lilla lya, haha fiiiint. råkade köra ölspel med vin och reglerna i en skokartong
och lina spexade till max genom att hoppa ut på taket.

haha ett jävla fyllekalas helt enkelt!





haha

slöade lite söndags sen drog jag till jubbet och tjänade koosing genom att
hänga runt, spela musik på bosen, länsa köket, äta massa efterätter (bli tjock)
och slappa.

haha kan inte annat än älska't.

och idag kommer anna tillbaka hitåt igen (jävla fläng på henne) sen
i helgen flyttar hon till sin topnotch-lägenhet på majorstuen och madde
flyttar in

crazy times.

hur fort har den här sommaren gått liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0