going bananas

bjaha-ja.

så var man back in buisness igen.

helgen bjöd på inflyttningsfest i majorstuen som var mest
helt bananas.
det var kuuuul och vi skrålade och sjöng och gömde oss
i garderober och spillde och härjade och det var kanske
mest drag.

avslutade sen kvällen på ett smockat yatsi men det kanske
inte gör så mycket när emmy är bundis med vakten och
vi får trippa förbi hela kön och komma in gratis.

fiiint där.

så lina och jag trampade hem sen framåt fyra snåret
med shish i magen och i skor som en gång i tiden varit
vita.

tillbringade söndagen här i sällskap med ett gäng hyyngriga
breuuudar som länsade köket på både kyckling och potatis-
sallad. men det gör inget för dom är ganska mysiga ändå!
haha

jubbar endel nu i dagarna sen på torsdag i gryningen sätter
jag mig på tåget hem. tänkte att det var på tiden att sticka
in sin lilla nuna i hemmet igen. börjar kanske suga lite lätt i
sakna-mammas-mat-tarmen just nu, ha ha. o eftersom att de
varit ute och fart i europa och kroatien hoppas jag ju även på nåt
litet smått till mig, lika bra att hålla sig framme tänkte jag!

helgen bjuder ju annars på massa häng och freddans blackandwhite
-party
på lördagen. SNAJSIGT. hörde också att det blir förfest med alla
breudarna med, awsooome duuude

nej fan vad tiden går fort när man har roligt,
nu ska jag in i dyyschen för snart ska jag ju till jubbet igen!

hadeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0