and it hurts with every heartbeat

                                                                           
 
OKEJ. klockan är nu efter jävla fyra och jag är pigg som en
lärka.

kanske sånt man får ta när man jubbat natt en hel vecka
men VAFAN.

lyrrade till det idag dock mellan passen och
snodde ett rum på jobbet istället för att åka
hem och sova. SNACKA om sköna sängar
alltså. kröp ner och kooosade ner mig i mysiga
täcket och sköna sängen och bara låg och MÖS.

fint varde!

slutade tolv och bangade på ferre (fetmiss) och nu ligger
jag här och glor.

har redan plöjt egenom en film i jakten på sömn men inte fan
hjälpte det. film nr 2 är på ingång och undrar om lina hatar mig
om jag går ut i köket och poppar popcorn också? haha

och påtal om inget har den här snygga vännen försökt att ringa mig
typ sjuttio gånger de senaste dagarna (okej bara liten överdrift)
1. vafan vill hon?
2. varför ringer hon min svenska mobil för?



men så ser hon ju kanske inte så bright ut heller?



annars då:

kvällens (nattens) ilandsproblem: att fredrikjävel tvingar hem mig nästa
helg och jag måste ha nåt vitt eller svart på mig för han ordnar nån himlans
ferre på hugos.
aoh. vad tusan skulle jag ha på mig då då tänkte han? den fina hjälmen jag
fick av honom på min födelsedag kanske? aoh. det är sånt här som håller mig
vaken om kvällarna. vitt? svart? vitt? svart? det finns så mycket valmöjligheter.

jevla jeevel.

Kommentarer
Postat av: Tjejen med läpparna!

1: Svar NEJ, poppa inga popcorn...Lina kommer vakna och slå ihjäl dig!

2: Inte sjuttio gånger Titti, tre gånger!

3: Det är din förgrömmade rumskamrat Lina jag vill ha tag i...kan du säga te henne att kontakta mig om on lever och fortfarande tänkt flänga rumt i världen med mig!

4. Din mössa du fick av Fredde är gul, så NEJ, ta inte på den. Svart eller vitt var det!

5. Om du kommer hem i helgen så ses vi på lördag ju....i diman om inget annat! Leta efter nån klädd i vitt och svart. Det är mig du ser då!=)

6. Saknar dig din jevla jevel!

Pöss du

2008-08-02 @ 13:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0