jeo.

ojoj. full rulle hela tiden (det känns som jag har sagt det förut? hmmm)
men så är det när man har fullt upp och har kändistätt på jobbet samtidigt
som man får surprise brand-alarm och klarar det galant (eller inte) hahaha.

har jag sagt nångång att jag är bäst? för det är jag.

drog med mig pick och pack och fru och tågade hem igår, så just nu sitter
jag i kära svedala och knarkar lite musik med spotify. love it!

har ätit hemmagjord mat, sovit, varit och druckit några öl samt varit på
långpromenad med gamla vänner och hundar. pretty good indeed.

imorgon blir det till linkan, inhandla litet batteri till kameran (så kanske jag kan
bjuda på en bild eller tre ibland) sen kanske handla nån liten sista-minuten
julklapp.

eh. jag suger på det här. bättre uppdatering kanske ni får i dagarna.

nu ska det glöggas!!

puss.


Kommentarer
Postat av: Sizz

Vill du ha en bloggdesign gjorde av mig? Klicka på denna länk och följ mina anvisningar. http://sizz.blogg.se/category/blogghjalp.html

2008-12-29 @ 20:49:53
URL: http://sizz.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0