bananas

nämen TJA!

så satt man här igen. bänkad framför datan. eller med datan
bänkad framför mig kanske man skulle säga.

either way, så satt jag somsagt här igen. (blabla)

juubbat hela dagen på cafét. varit lugnt och skönt och jag
har knarkat kaffe hela dagen ungefär.

det KAN resultera i att jag inte kommer kunna sova en
blund inatt. men vafan, jag ville ju ändå inte.

varit en braau helg iallafall. lördags blev myysigt as hell
hemma hos anna med alla bryyydarna. massa vin och
skitsnack, sånt är bra!

drog sen till platååå och hängde där och det var kuuul! avslutade
med kebab på five och sen hem för att stå utanför portjäveln
utelåst i nästan en timme. jelena hade somnat som en
stockjävel och ville inte höra telefonen när den ringde.

jag stod därute i kylan och ringde om och om och om igen
och ville bara mest av allt springa in och sparka på henne.

tillslut kom  iallafall pia till vår räddning så vi kunde ta oss in,
det var ju tur det. då skrek jag lite på en stackars yrvaken jelena,
hahaha.

tillbringade sen söndagen med att vara lite bakis, först där,
sen hemma, sen åka till ecke och svulla lite pizza och titta
på film.

bra avslutning på helgen sådär.

imorgon finner ni mig återigen på torgcafét i borensberg.
kom och häng vettja!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0