bittert.

fan. jag är lite bitter på mig själv nu alltså.

kikade lite på flyg hem och så med emmaslemma igår. när vi bokade
flyget till LA bokade vi ingen hemresa eftersom vi inte visste när vi skulle
hem, om vi skulle ordna visum eller inte.

sen hände inget och massor på samma gång så i samma veva hanns
inget visum med.

nu måste vi alltså boka en hemresa, för på vanligt turistvisa måste man
ha en hemresa bokad annars kommer man inte in i usa. (mesigt!)
så när vi bokade våran resa så bokade vi en enkelbiljett, nu har jag
precis pratat med flygbolaget och det går inte att ändra på någonting
med våran resa, eftersom vi inte köpt till det till våran billjett (fan)
så nu måste vi boka en till enkelbiljett.

hade vi bara bokat tur/retur direkt, med trygghetsskydd plus för
700 kronor hade vi kunnat ändra och avboka och hela fadderullan
upp till två timmar utan avgång utan anledning.

men nehej, det gjorde vi visst inte.

så på det här lilla misstaget förlorade jag precis 3000 kronor.



fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0