destination Los Angeles.

jahop.

sitter jävligt bra placerad på bussen just nu. det här kanske
var det bästa draget jag gjort på länge.

den här haken jag pratade om igår då, nää jag har fortfarande
inte kommit på vad det är.
skulle kunna vara att man behövde betala en hel guldtia för
kaffet därbak, men det är ju överkomligt :P

så har bara gosat ner mig i den här sköna fotöljen och kikat på entourage
hela vägen. känns ganska bra.

ska invadera nyynäääs lite ikväll och hänga med emma och liiinan. pizza
står på schemat sen ska vi väl försöka få några timmars sömn innan vi
måste röra oss mot arlanda.

men jahaja. imorrn gäller det. 9.00 lyfter planet, byte i New York och sen
19 timmar senare stiger vi ut på amerkansk mark i Los Angeles.

lovely!


såå. herrå svea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0