[?]

fy fääääään vad duktig jag har varit nu!

har totalstädat mitt rum halva dagen. sånt är bra av mig!!
det har ju sett ut som rena kaoset här hela hösten eftersom
jag varit antingen i oslo eller i thailand, och det under tiden
fått fungera som förråd alternativt brors rum (och som
han inte hållt efter särskillt bra)

så har inte orkat ta tag i spektaklet mellan vändorna hemma men eftersom
jag nu kommer bo här i iallafall tre veckor till tänkte jag rensa upp lite.

och jävlar vad det behövdes.

mmm. det är som att ha äntrat en helt ny värld härinne nu. man kan
nästan känna blommorna dofta och man ser att golvet riktigt njuter
av att åter få se lite ljus.

mm, stolt tjej kan jag säga.


har annars jobbat lite på cafét nu på förmiddagen. tänkte lägga mig
i sängen nu och kolla färdigt på heroes säsong 2, ligger ju lite efter
med den och kände mig värd lite slöande såhär på kvällskvisten.

sen ikväll måste emma och jag planera lite mammoth och sådär.
hur vi ska ta oss från Los Angeles vidare mot Mammoth är ju
fortfarande lite av ett frågetecken.

[?]
<--- frågetecken.

ääääh, vi är bra är vi!

Kommentarer
Postat av: sari

Det är inte alltid kul men vad skönt efteråt när det är rent och snyggt.Då är det värt att ta den rundan. Ha det bra

2008-01-03 @ 17:34:21
URL: http://morsan39.blogg.se
Postat av: jelena

du, du förstår väl att om vi ska tro på att du faktiskt har städat så vill vi se bildbevis! Jag har ett kort som vi kan jämföra med som du kanske vet=)

2008-01-04 @ 13:15:40
URL: http://jeckie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0