ettrigt!

fan vad jag är trött.

sovit ungefär två timmar inatt och gick sen upp tiidig tjej
för att jobba lite åt kussepussen som var hemma och var
syyykling.

förutom råstress imorse har dagen varit luuugn och det
var ganska skönt faktiskt.
hannes kom förbi ett tag med så pratade vi in oss lite
på mammoth. det är fan nära nu alltså :)

och ikväll får jag finbesök iform av en anna och en camilla.
cam ska volontära med mig på cafét imorrn så hon anländer
redan ikväll. det betyder alltså att jag inte kan somna klockan
åtta som jag annars gärna hade velat :P hon snackade nånting
om att gå en promenad. jag låtsas som jag inte hörde det....

och imorrn blir det juubb sen äta lite middag hemma hos
mormor och morfar.
kan sluta hur bra som helst sen jag har en mästerkock till
mormor. yummi!

typ en vecka kvar nu bara! sen blire säsongarlivet igen.
lovely!! ska jobba mitt bästa på att vara ännu ettrigare
lockig djävul det här året ;) hahaha.

emma jag gillar dig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0