from workaholic to unemployed.

baah.

godmorgon.

blev precis väckt av min aldeles personliga väckarklocka erik.
det behövdes att någon ringde och pratade med mig för att jag
skulle vakna, gosh vad trött jag är.

men nu är jag uppe.

fan det här funkar ju inte, att vara uppe halva nätterna sen sova
hela dagarna. jag behöver lite rutin dammit.

annars så var jag i linkan typ hela eftermiddagen igår. tog först
en låååångfika med mina bästa lollo, johanna och sofia, sen
åkte vi och hängde hos annapanna en sväng på kvällen.

det var myyys och händer aldeles för sällan.


idag ska jag inte göra nåt vettigt alls. täntke ta en liten joggingtur
sen bara för att ha någon anledning att lämna huset, annars ska
jag bara lägga mig i soffan och titta på entourage under mitt tjocka
täcke.

aah livet är bra långtråkigt som arbetslös vaaa.

16 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0