gynning alltså.

HAHAHA,

fan vad hon är skön!

-"hon är ju inte sådär tjock som alla andra brukar vara"
-"runt runt runt, ååh vad kul"
-"TJOCK?! tycker du att sigge är TJOCK?!"
-"hur i helskotta steker man falukorv? det har jag ingen aning om."
-"står du på huvet där nu?"
-"jag är typ helt borta asså"

-"vill du ha en kaka?
-jag får inte de för alla andra barn vill ha de då
-jaha. det var ju typiskt."


hahaha älskar henne. jag dog nästan av skratt när hon skulle
vakta alla hundra barnen. och oj vad hon ville slita huvudet av
barnet med "brännskadan".

hahahaha. jag skrattade så jag grät.

mm. och nu är det natti. trött tjej efter att ha jobbat hela dagen.
och imorrn ska jag träffa mina sötnötar lulu och joe. mys!

godnatt hörrni!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

hahahahaha! hon är ju störtskön!! :D Jag asgarvade också så jag grät! :P
God natt! :D

2008-01-15 @ 22:06:12
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se
Postat av: johanna

hahaha, du är ju bäst som fick med ALLA dom roligaste kommentarerna! vi dog av garv när hon sa "står du på huvet där nu?", så bara står det en liten unge på huvudet mitt på köksgolvet! hahaha! ses snart sötnöt. :)

2008-01-16 @ 12:08:40
URL: http://johannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0