hallucinationer om torsdagar.

sitter stört bra placerad nu med datan i knät framför brasan.
behövs i den här kylan, gaaalet kallt ute idag.


image309


har annars vandrat lite i lkpg idag med grabbarna grus,
alias jonathan och alex. de växlade pengar sen satte vi
oss på steves i hundra år och åt mat o drack kaffe.

det var mysigt som tusan och nu kommer jag inte se dom
töntarna på säkert fyra månader.

annars så hallucinerade jag nog imorse och bestämde mig
för att det var torsdag idag. det kan ju tyckas lite konstigt men
jag skyllde på kaffebrist.

alltså ska jag inte jobba imorgon som jag trott hur länge som
helst, utan det är på fredag jag ska jobba. fan, vad ska jag hitta
på imorrn då?

jag är extremt sällskapssjuk just nu. rädda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0