hektiska tider sådär innan avresa.

tjäääänaaaa.

sen sist har jag varit busy woman. no lack of comittment but hey,
måste ju göra lite nytta ibland också.

hade en lååång lista på saker som behövdes ordnas igår, och
nog fan ordnades de med råge alltså! jag är så jävla bra!
man går här arbetslös om dagarna och gör ingenting och då
blir allt helt plötsligt så jävla mycket tyngre att göra när man bara
har en sak att klara av på en hel dag.

så föreställ er nu hur det är med en heel lista. tough shit.

but a mans gotta do what a mans gotta do som man brukar
säga, så jag ringde viktiga samtal som såg till att jag kan
fortsätta keka bra saker, samt att jag är försäkrad därborta
i amerikat.
sen så åkte jag till banken och satte in alla mina norska pengar
som jag under några dagars tid tagit ut i kontanter. kändes
riiiktigt läskigt och jag trodde jag skulle bli rånad femton gånger,
PLUS att jag kände mig som att jag hade sålt knark eller rånat
någon när jag kom med så mycket pengar i ett vitt litet oskyldigt
kuvert.

men det gick fiiint och han bakom disken hade nog sett större
insättningar än så verkade det som.

ahop.

sen for jag till motala och hängde lite med bästa pe, han räddade
mina kommande månader genom att bistå mig med hörlurs..eh..grej(?)
så att jag kan plugga in musik i öronen igen. love it!

åkte sen hem till bästa eckepecke och kramade sönder honom lite.
det får man göra ibland.

o idaaaaag gott folk har jag färgat mitt jävla hår (det var bannemej på
tiden)
så nu ser jag lite freeeschare ut än vanligt. (dock brunhårig again,
as always...)

men whattafuck.

efter det promenerade jag till lasarettet i kylan, sen promenerade tillbaka,
sen hängde inne hos kristin på kicks en sväng och råkade handla lite mer,
och sen tog jag spenderbyxorna på mig och handlade stora shoppingbagen
apoteket. NAJS. dock hann jag med en fika med min sötaste fiskvän där
emellan så det här kan nog klassas som en jävligt bra dag ändå :)

onu ska det skrivas ut viktiga papper, tvättas kläder (fan, jag är alltid ute så jävla sent)
och sen börja funta på vad man ska börja packa imorgon.

ja för gott folk nu är det fan inte långt kvar :)

heppåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0