how do we sleep while our beds are burning...

men tjeena.

precis hemkommen från linkan, meetat upp med cam och limpan
för att fira cam lite i förskott sådär eftersom en annan råkar vara
frånvarande när hennes födelsedag inträffar. (hoppsan)

keekade lite kinesiskt på ming palace och jag bjöd camilla på
halva buffén (ni vet lite som den där reklamen). ha ha

hej jag är rik tjej!

var dock inte hungrig nånstans när vi åt. har nästan glömt bort
hur det känns att vara hungrig efter att först ha blivit halvt ihjäl-
matad av mormor igår (hon hade fan lagat mat till ett helt kompani)
och sen ätit massa tacos idag.

men det är bra. äter upp mig lite så jag har att ta av sen när jag
kommer över till amerikat, ha ha

nehej fan vad trött man kan vara!

godnatt hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0