jobbiga farväl

jaha. så var det jobbigaste avklarat. jag hatar verkligen
hejdå:n och skulle helst av allt undvika dem helt eftersom
jag är en blödig tönt som mest bara tjuter.

men så är det väl när man tycker om folk så mycket att
det gör ont.

men ja, nu är det mesta iallafall packat, så ska bara se till
att få ner resten av entourage till datan så är jag all set
to go
inför imorrn.

reser ju i lyx imorgon till stockholm med bus4you, så jag
kommer väl att kunna uppdatera lite påvägen upp.

fotöljer, trådlöst internet, eluttag och kaffemaskin. mm jag
gillart som fan och förstår inte riktigt var haken är när det
bara kostar 127 kronor.

men jag klagar inte!

nehej godnatt folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0