lööööördag.

haha tro det eller ej men vi tog oss faktiskt upp
imorse, jelena och jag. regnet bara öste ner när
jag hämtade henne dock. det fanns inte direkt i
våra planer så vi åkte och firrade oss lite konst-
gjord sol ett tag, sen en kopp kaffe hos sandra
innan jag handlade med mig lite färska frallor
till min familj och åkte hem.

ja jag är jävligt snäll.

råkade dock somna om (fan vad skönt det var!) och
sov tills ungefär en halvtimme sen när jelena
ringde och väckte mig (igen). kanske är lite mer
legitimt vid efter ett dock.... :P

ikväll vankas det tjejkväll, massa vin, kalasfylla,
utgång och fan efterfest tills minst halv nio på
morgonen.

just because.

ses i dimman!

Kommentarer
Postat av: EMMA

haha okeej om du ska satsa på kalasfylla i kväll så om vi känner dig rätt så har väl du däckat vid hmm.. 12.. kanske 1 på soffan?:D

2008-01-12 @ 20:20:27
URL: http://emmasbodega.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0