nyår och annat.

jaha.

GOTT NYTT ÅR då.

sitter förtillfället och hänger på eriks jobb. käkade lunch med grabben
och blev sen hitlurad. det är jättespännande, verkligen.

annars så har det varit ett par hektiska dagar sen vi kom hem från åre.
blev ju lurad att jag skulle med på nyårsfest med klädsel kostym, och
eftersom jag iprincip bara äger jeans så blev det rätt så mycket panik
när jag insåg att jag inte hade någonting alls att ha på mig.

så det första jag fick göra sen jag kom hem var att åka till linköping och
hoppas att man skulle hitta nånting där. dock så är det inte det enklaste
att hitta snygga enkla svarta klänningar dagen innan nyår.

jag förstår inte. varför är såna kläder så populära just då? :P

våldtog istället annas garderob och hittade en jättefin klänning jag
snodde. fick sen med hjälp av mina bästa klädrådgivare ihop en
skaplig outfit som passade ganska bra för kvällen.


nyår blev annars kalasbra! hängde mer erik på nån fest på maif
med en massa fotbollsmänniskor och andra jag aldrig träffat förut.
ritkigt bra kväll!

men jaha. sånu är det 2008 nu då och om bara 24 dagar åker jag
till usa.

det är en konstig grej det!

pusshej hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0