sömnbrist

ouff!

vilka dagar alltså.

min kropp har ju tydligen fått för sig att det är dumt att sova
om nätterna, så de senaste två dagarna har jag nu gått omkring
som en levande zombie för att jag drar mig upp i gryningarna.

men inte fan sover jag mer fördet.

agerade mammas personliga städservice igår och gick sen
långpromenad i regnet (haha, nu börjar det här med arbetslöshet
stiga mig åt huvudet). var alltså uppe tidigt och aktiv hela dagen,
men tror ni det gick att sova? neeejdå.

somnade knappast inte alls och trodde det var ett skämt när
klockan ringde halv 7 imorse. släääpade mig upp ur sängen,
häftade upp påsarna under ögonen och begav mig sen för
en låång dags arbete på cafét.

kom hem, höll på att dö av trötthet men stod emot alla impulser
att sova på eftermiddagen.
har sedan dess ätit god middag, samtalat med saknade vänner
och tittat en heel massa på entourage (love it!).

hur många bettar på att jag kommer kunna somna ikväll? noot
gonna happen för jag är hur pigg som helst nu. NU?! vafan.

och som den dumme jävel jag är så har jag och jelena gjort upp
nån dum jävla plan om tidig promenad/solning/frukost imorgon
i gryningen.

men hey, jag ville ändå inte sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0