vän av ordning.

HAHA, så stolt tjej nu alltså.

när vi skulle ordna resdagboken för våran resa till usa gick det
inte att välja mammoth som resmål, antagligen för att det tlll
storleken är en ganska liten by och kanske inte verkar så viktig.

det var ju ganska irriterande när man ville söka på mammoth för
att läsa resdagböcker från folk som varit där och sådär.

så jag plitade ihop ett litet mail och skickade till resdagboken,
och tatadadaaaaaaaa, nu finns det att välja som resmål!

YEY, stolt tjej.

(det här kanske ni kan tycka är en ganska överdriven sak att
göra, men då vill jag påpeka att jag nu varit arbetslös och rast-
lös i över en vecka och då lägger man ner stor möda på såna
kanske onödiga saker)

men tänk nästa gång nån ska in och lägga till en resa till mammoth,
eller leta rätt på nån (mig) som ÄR där, då FINNS det som alternativ
tack vare mig.

HAHAHA.

alla dom människorna borde tacka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0