vilket jävla packningskaos!

sprungit omkring som en tok nu och försökt att få ordning bland alla grejer.
går sådär men vafaaaan, jag är ju inte direkt känd för att vara ute i god tid
när jag packar :P

proppar boardbagen full med prylar iallafall, och väskan likaså. provvägt och
går inte över några maxgränser än iallafall, lucky me att man får ha totalt 46
kg med väska och boardbag. gaaanska bra :)

annars så går bussen mot stockholm imorgon vid 13.35. Ska sen meeta
up emma vid stationen så får hon agera bärhjälp åt mig. sen på freitag
vid 9 lyfter flyget med destination Los Angeles. yey!

kan inte riktigt förstå hur nära det är nu.

det är nog tur för hade jag förstått det hade jag nog haft en redig resfeber.

haha.

åter till packningen. laaateeeeeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0