nu blir det virkeligen sus i serken

bara för att jag hade en halv-vit helg den här helgen så börjar
abstinensen smyga sig på lite nu.

så nu helgen som kommer ska jag bli redlös med min partner
in crime madälääään som kommer till byen och hälsar på!
ska inviga lina och anna i hour powerns förrädiska värld också
tänkte jag, ha ha, fan vad kul vi ska ha!





och imorrn kommer laura från mammoth och bor hos oss,
madde fredag juh och sen i helgen flyttar johanna in också, sen är
kvoten fylld och lägenheten full. snajsiiiigt.

full rulle blire.

åå imorrn är det juubb som gäller igen. blir BIT nu torsdag fredag sen
på måndag börjar jag på opplæring på radisson. fiiiiint.
ska trippa dit i finskorna, pennkjolen och den lilla blåa skjortan
och försöka att passa in där, HAHA kan bli en syn alltså!

först har jag ju hel-helg ledig iaf, går ju inte av för hackor.

BOOYHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0