hellre fläskfilé ensam

okej, sj hatar mig.

eller nä, fel av mig. HELA DEN HÄR JÄVLA DAGEN HATAR MIG!

först blev jag levande stekt när jag försökte sola i en halv kvart på
innergården, sen gör jag ingenting jättelänge för att inse att jag helt
tänkt åt helvete när jag trodde att jag började en timme senare än jag
egentligen gjorde. så jag missade tåget, stressar ner till stationen för
att hinna med nästa, GLÖMMER plånboken med tågkortet i, plankar
på flytoget för att sen komma försent till jobbet med trasiga strumpbyxor,
jobba en man kort hela kvällen för att sen när jag ska få sluta tappa bort
alla nycklar som finns, för att missa första tåget, för att sen inte kunna
öppna kassaskåpet ändå, sen ringa security, styra som fan, ha tretton
telefoner som ringer i bakgrunden, missa andra tåget, inse att inte ens
security får upp skåpet, femton telefoner ringer i bakgrunden, skiter i att
skåpfan vägrar öppna sig och lämnar en sketen lapp, inte hinna
byta om från mesiga jobbkläder till vanliga, springa till tåget i finskor och
strumpbyxor som fortfarande är trasiga,  planka på flytoget igen, HINNA
med tåget (halleluleja) och nu komma hem halv två en fredagkväll.

sugdag.

OCH så fanns det ju så klart inga tickets hem kvar heller.

men inte är jag bitter för det. för imorgon, EN LÖRDAG, ska jag jobba
natt. CASHFLOOOOOW.
det var min present till mig själv (öh eller nåt) när det inte fanns några
biljetter kvar. lite bitter dock att jag missar vonkans årliga poolparty och alla
peeps jag hade tänkt att träffa där. men vafan, shit happens and then
you die (jag kommer iallafall dö rik)

nästa vecka blir det att jubba natt mån-tors sen ledig hela helgen. BOYHA.

imorgon ska jag sova hela dagen.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0