I guess we lost our love somehow

...

så jääävla fiiiiint med HELG!

arbetsveckan över, nu är det helg för hela slanten!
wohooo! kom hem, sov tre timmar sen firade jag det med att
värma en konservburk med milestronesoppa på spisen!

BOOYHA!
haha

kanske varit SJUKT död senaste dagarna, att kliva upp i gryningen
klockan fyra på mornarna tar fan på en alltså, haha. har somnat
som en stockjävel vid nio senaste kvällarna (joe har kanske tyckt
jag varit bästa sällskapet tror jag, hö hö)

fast bästa med att börja i gryningen är ju att man slutar tidigt med,
så senaste dagarna har jag kunnat hänga runt med rätt mkt folk
faktiskt, göööddigt. hängde på hannas jobb ett par timmar hela
onsdagen, igår så satt jag o moa på friday's uteservering på aker
brygge i solen flera timmar och snackade skit, det var fiint. idag
tog jag o joe en gratiskaffe i solen på egon och ikväll blir det
nog till søran med breeudar och dricka biiirat. ryktas om bartömning
på yatsi med, det tackar man ju inte nej till!

o imorrn har jag SOVMORGON och det ska bli bäst ever, sen är det
ferre hos våra gamla vegas-polare sara o frida på kvällskvisten.

göddig helg!

men vi hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0