levnadstecken.

okej. jag kanske just nu har utsetts till jordens sämsta bloggare men vafan.
jag skyller på att jag nästan har haft ett liv på sistone! hahaha. varit upptagen
med att jubbaa och festa och hänga och göra sushi och jubba och festa lite
till juuu.

men det är fiiint är det.

justja, jag har också varit upptagen med att vara en jävligt bra vän. japp,
johanna fyllde ju gammal i måndags så då var anna och jag uppe i gryningen,
gick och handlade massa jordgubbar och glass och färsk frukt och sen hem
för att steka amerikanska pannkakor och sen väcka en skräckslagen tjej med
våran skönsång och sen äta frukost på sängen allihopa!




mmm gaaaanska lyrrig frukost vaa? jaa alla som vill ha anna och mig som
sambos/vänner nu kan bara anmäla sig i kommentatorfältet nedan.

haha.

nej nu är jag off for work. o i helgen ska jag försöka att hinna åka hem och
gå på poolparty om bara sj vill spara några biljetter åt mig (jag är för pank
för nåt annat än sista minuten, haha).
fick nyss reda på att jag ska jobba imorrn med så får väl försöka slänga mig
på nåt tåg på lördag morgon.

busy life!

jeje. nu ska jag iaf röra mig mot dyyschen sen mot jubb.

harebrarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0