skratta eller gråta

idag fick jag ett nytt jobb. bra skit där. ska agera receptionist på Radisson SAS
Airport hotel. bra lön, fint i cv:t. MEN, och det är ett stort jävla men.

JAG KOMMER BEHÖVA JOBBA I DRÄKT! OCH FINSKOR!

vad hände där? vart gick det hela fel? hur kunde jag inte inse att det här
skulle komma?

jag känner mig körd just nu. kommer se mesigast ut i världen på det där
jävla jobbet. HAHAHAHA.


men vad gör man inte? imorrn ska jag iallafall hänga på gamla hederliga
BIT i oslo city mellan 11-19 iallafall. kom och ta en kaffe vettja.

over and out.

Kommentarer
Postat av: there is a gooood

HAHAHAHAHAHA. oh HAHAHAHAH. ujujuj, aaah, jag har ont i magen nu. HAHAHAHA! Du bara MÅSTE ta ett kort omedelbums och skicka till mig. Det här är den bästa nyheten på hela veckan. HAHAHA...

2008-07-07 @ 22:36:01
URL: http://jeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0