stick to the B.E.A.T

okej jag kanske har överlevt lite sen sist. mest för att anna kom
hit i tisdags med FALUKORV, svensk lösgodis och funlight peach
och tog hand om mig lite.

kanske bästa medicinen ever!

och idag har det varit varmast ever så då trotsade jag min jävla
halsfluss och drog ut till öarna för att sola lite, det var sjuukt skönt.

gressholmen

byfåne


ajustja, och igår råkade vi impulsa lite och dra ner till oslo live festival som
har invaderat byen nu i några dagar.

jävla bra grej alltså!

först spelade late of the pier som bara helt otippat klev upp och bara
rockade gärnet! haha skönaste bandet ever! sen kom ju JUSTICE som
kanske var höjdpunkten på hela kvällen.

FAN HELVETE vad bra det var alltså! fick mosade tår av allt folket (hade råkat
välja flipflop kvällen till ära, smart?) men det var det så värt!


do the dance, doo the daance


nu ska jag slöa lite med mina roomies sen ikväll ska jag ut
o äta med mormor och morfar som har vägarna förbi oslo.

fiint det.

vi hörs då! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0