the end is near

alltså seriöst. den här värmen, vad vill den mig?

imorse när jag försökte sova och bytte sovplats femton gånger fanns
det inte ett enda svalt spot i hela lägenheten. då ville jag mest . eller
bada i ett badkar av is.

men jag var juu ganska trött så det hela löste sig ju ganska fint ändå. :P

jobbade ju natt inatt (haha) och det sa bara tjopp! så var hela passet över.
vi hade skitkul och det var massa konstiga grejer att göra och lösa och
vi kunde länsa hela köket på all god mat och snylta på hotellfrukosten
sen var det bara att dra hem och sova vid sex imorse.

slappt!

hade ju gaaanska slö dag igår med, gav mig ut och trotsade hettan och
cyklade genom hela stan och köade och åkte färja och fick äntligen
BADA och det var bannemej det bästa jag gjort på länge! så hängde därute på
langøyene hela dagen igår med breudar, hjärnskadade, skånepack
och bellos och det var fiiint.

inte nog med det invaderade vi även hanna på røde mølle efteråt och hon
bjöd på supersize pizza. kanske MEST gott!

o idag har vi fortsatt svullandets tecken och hängt i sofienbergsparken och
grillat denniskorv och majs och druckit kall öl. FINT!




imorrn ska jag till legevakten och ta reda på om jag är döende och sen blir det
att jobba igen, ska jubba natt hela den här veckan. snajsigt!

nej nu pallar jag inte med er längre. sitter stööört bra placerad på balkongen
nu när det äntligen börjar bli lite svalt ute!


tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0