men dom jävlarna kunde simma

okej jag kanske suuuuger mest på att uppdatera bloggen
men jag har inte orkat nånstans.

så tjut då!

har sen sist mest haft STÖRSTA ångesten över framtiden,
råkade ju hamna på ett sketet jävla bananskal och komma
in på linjen som det var helt omöjligt att jag skulle kunna
komma in på (och mest sökt bara för saken skull..)
HUR GICK DET TILL?

vafan nudå liksom, hej tjejen med lägenhet och som
precis tackat ja till nytt jobb (och som mest suger på att
vara seriös och har tretton till länder hon måste besöka)

MEN. vafan. 15 pers i hela svea på europaprogrammet i
affärsjuridik. jag kommer ju aldrig i livet komma in nästa år
(för jag lovar att det egentligen bara är nåt konstigt fel och
jag egentligen inte har behörighet)

jomensomsagtdå, ångest var det ja.


sååååå, annars så försökte jag supa bort alla såna tankar i lördags,
hade ju min vapendragare och partner in crime madde här
på besöök + förfest på våran bästa balkong med alla bryyydar
så det gick ju inte av för hackor nånstans.



det var fiiint.

sen kom ju joeboe och flyttade in i söndagskväll med så nu är kvoten
fylld. fiint det. hann ju inte ens inse att det var nu det var meningen att
det skulle bli trångt för helt plötsligt fick lina för sig att ta två veckors
semester och bara dra hem! (och tog anna med sig i bara farten)

vad hände där liksom?

så nu var vi back on square one, bara två igen. men det är ju heerligt
det med. jobbar som en toka på radisson hela veckan då (jag kanske
regerar mest i receptionen, hö hö) så joe får ju sysselsätta sig helt
ensam lite men det ska hon väl klara av. har ju iaf övermästrat iallafall
tre bemanningsföretags online-formulär nu och det är fan skillat alltså!
hahah.

och imorgon ringer klockan igen 05.00. fan det är ju omänskligt tidigt.
uppe i gryningen ju. tors o fre BÖRJAR jag vid 6, sug på den! hejhej tjejen
som får gå upp vid 4.

meneeeee. sa jag att jag gillade mitt jobb som fan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0