deep down you wanna curse them all

ameh oj.

så var man här igen! gaaaanska trött tjej nu då som ligger här i
soffan och slöar sig. jobbade stäng igår och slutade inte förrän
12, somnade inte förrän 2 halv 3 kanske sen ringde klockan imorse
igen halv 7 för då var det dags att upp igen och jobba öppning.

tough shit.

meeeeeen sen var det helt plötsligt jättelugnt på juubbet idag
(gissar på att ingen ville uggla omkring i ett köpcentrum nu
när soolen är framme igen) så den här trötta tjejen fick sluta
redan vid 12! göööddigt.

så hade tänkt att göra nåt vettigt med all ledig tid men det
slutade med att jag goosade ner mig i soffan till friday night
lights. snart ska jag steeeda lite tänkte jag för vi får ju finbesök
hit ikväll av en soffejja! det ska bli kjempegøy!

steda vareja, sen ska jag ner på byen och hänga lite med
rillepille. han tror att han ska kunna lura med mig ut till nån
mystisk tjärn (och säkert dränka mig där och lämna mig till
mitt öde) men där tror han fel!

kaffe NUDÅ.

hejpåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0