du måste lära dig säga nej pekka.

jag kanske är mest död och mest överjobbad.
vet ju inte riktigt hur man gör när man säger nej så råkade gå med
på att stänga ute vid BIT Sandvika igår efter att ha öppnat på BIT
storgata. jobbade från 07.15 till 22.15 med kanske max en timmes
totala rast på hela dagen. övertid javvisst men jobbigt som äääääss.

kom hem och var dödstrött men då hade de som bor över oss bestämt
sig för att ha RÖJfest så det stank sprit i hela trappuppgången. då ville
jag mest lägga mig ner på golvet att gråta.

men tror att någon däruppe tyckte lite synd om mig för ungefär tre minuter
senare bestämde sig sällskapet för att det var dags att dra vidare så musiken
tystnade och folk gick därifrån.

HALLELULEJA.

så somnade som en stock men tyckte ändå synd om mig själv imorse när
jag var tvungen att pallra mig upp och lina fortfarande fick ligga kvar i våran
sköna säng och snarka.

såååå, jobbat vid universitetet idag och nu dricker jag öl och väntar på
bättre tider (och emma). ikväll ska jag bli äckligt full bara för att
jag kan och är ledig imorrn. HUGA.

meneee, HEJA SVERIGE då.


ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0