kjøttdeig av sviiiin.

så jävla bitter tjej jag var igår då.
går ut och det första som händer är att min plånbok försvinner
med körkort, alla bankkort, säkert 400kr i kontanter (ungefär det
sista jag har att leva på fram till löning), mina trikk-kort OCH kvittot
på insättningen på 14000 jävla kronor deposition.

mööööeeeg.

så efter att ha tappat bort alla efter hetsig haha bit-diskussion med moa
i tre år på sør så var det bara för mig att tralla hemåt. själv, pank, leglös
och fan bitter as hell.

ringde dock søran idag och de hade fått in min plånbok sen iaf, SKÖNT
tror jag var gladaste tjejen då att jag inte hunnit ringa och spärra alla
korten. dock var ju kontanterna och trikk-korten long gone men det får
man väl ta eller nåt. skyyll dig sjääälv.

har ju annars haft en fiiin helg här med sofia och emma boendes hos oss.
haft tjej-kväll, tacos, parkmys i frogner, balkongfest, cykelkrashar, fyllor och
mer parkmys. en bra helg helt enkelt!

hängt somsagt i parken hela dagen idag och varit bakfulla och svullat ner
oss lite. det satt fiiint i kistan alltså! vinkat av soffejja efter lite shish-kebab
och sen har vi sovit i soffan och halvkikat lite fotboll. slöööö kväll.

imorrn är det juubb igen, plus att vi ska steeda o firra för på tisdag flyttar
ju min bästa anna hit! whooot!


hunkriig tjejja.


kakmonsteeer.


ett sviiin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0