satan said dance

tur att man skriver på sin blogg och inte pratar,
för idag har jag bannemej ingen röst kvar.

har ju i några dagar nu försökt att ignorera det faktum
att jag faktiskt är ganska sjuk, förkyld och har feber.
jobba (det gör jag ju aldrig annars liksom) och festa
som sig bör en sånhär midsommarhelg sätter visst
sina spår känner jag idag.

hahahaha lördags var det förfest här, och nån (jag) fick
idiotidén att vi skulle köra hourpower. det resulterade
i en förfest med dritfulla deltagare sisådär 40 min efter
att den börjat, popcornkaos över hela lägenheten och
när vi väl kom ner till stan så hävdar vakten på devilles
att jag är för full och inte får komma in. VA? för full?!
det är ju bara madde som blir tänkte jag, så jag går
dit igen och han säger återigen att jag är för full.
då svarar den här knäppa tjejen: -fan vad du var tjurig då
och sen går in ändå.

HAHAHAHA.

vakten såg kanske mest snopen ut, men sa ingenting.
hahaha sjukt kul.
hängde annars runt lite där, och på yatsi (dumt att prova
nya ställen liksom) och sen ranglade man hemåt i
gryningen där nångång. helt knäpp kväll, hahah.

igår var jag kanske mest bakfull, mest febrig och mest
sjuk. låg i soffan hela dagen och rörde mig inte utanför
dörren förrän emma o emmy kom och vi skulle göra
strawberry pancakes.

det var fiiiint de.

fick sen finbesök av rikard och mattias som kom för
att snylta på våra pannkakor. de åt, såg mätta ut sen
gick de igen.

äkta vänskap.

idag är det jobb igen och jag ska försöka överleva dagen
mest. palla vara sjuk.

harebraaaaaaa.




Kommentarer
Postat av: You can call me Brooke

send me some pancakes please....



or...

just come home and bake me some!=)

2008-06-23 @ 23:21:36
URL: http://madeleinbremer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0