heja sverige!

halloo eller.

sen sist har jag mest jobbat hela dygnen (8-19 pass, hooya) och hängt
omkring. igår var jag och tusen andra människor vid aker brygge och kollade
fotbollen, det var draaag. sen gick alla fulla människor ut och jag gick hem
och sov. halleluleja!

men faen vad kul det var, sjukt drag var det och imagine vrålet när zlatan
gjorde första målet, det var sjuukt kul! sen att vi hade platser allra längst
fram gjorde ju inte saken sämre.









HAHA
o lina fick ragg av världens fullaste kille. vi satsade pengar på att han inte
skulle klara hela matchen men han höll igång bra alltså, hahaha.

och på lördag är det dags igen, då ska vi ha svenska matchkläder, pippi-
peruker och hela fadderullan. sen är det lördag med och det betyder
att jag är ledig dagen efter.

då ska det bannemej firas!!

heja sverige!






PS.
och hannes har visst blivit rikskändis, svenska fans på plats i EM. kul förn.
hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0