when life gives you lemons

you paint that shit gold.






är helt hookedatmospheres nya album alltså!

är en jäkla quest att få spela sin musik på jobbet dock, men brukar
ge det iallafall ett par försök om dagen.

får smyyga fram till i-podsladden när ingen ser och alla är busy,
och har jag riktigt tur kanske det får gå iallafall en timme av rock,
snwbrd-musiik och öh, atmosphere, innan de byter igen.
seriöst, det är ingen där som uppskattar lite bra musik. det enda som
går hem hos dom bryydarna är trance, mesig rnb och måns selmerlöw.

jag skojar inte när jag säger att om jag får höra only you en enda
gång till så skjuter jag mig själv!

tough shit alltså.


meeeen på tal om grapparna atmosphere dåå, så kommer dom till
oslo och BLÅ den 20e augusti. whoa! då ska jag bannemej vara där.
(det var egentligen bara det jag ville ha sagt)





deep down, you wanna curse them all. fuckoff! asshole! jerk off! dirtball!

Kommentarer
Postat av: achmed

Du ser ut att ha det bra...:) är sugen på norge i höst måste jag erkänna.hur länge ska du vara där?

2008-06-26 @ 11:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0