hard day at work

inatt hade vi det tufft på jobbet. inga ankommande flyg så det var helt stilla,
vi satt och youtubade sen gick marit och jag till köket och stekte hamburgare,
lina blev helt chockad när vi kom tillbaka med värsta gourmetmåltiden halv
tre på natten UTAN att ha bränt ner hela hotellet.

haha.

livet är bra hårt ibland.

men inatt blir det kaos, vi har överbokat som fan och vi satsar på 100%. inatt är
min sista natt sen blir jag så jävla ledig i 8 dagar, awsoooome. så imorrn
blir det att möta upp breeuuudarna på scandinavia för lite frulle, sen möta
mormor som har vägarna förbi oslo för en lunch sen imorrnkväll ska jag o
johanna skriva lägenhetskontrakt.

för vi har sånt jävla flyyyyyyyyyt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0