there are no words

jelena svamlar och den som förstår vad hon skriver får hundra
kronor av mig.

hahaha.

men jotack jag har kanske haft en sjujäkla bra helg.

jag är värdelös på det här med blogg och nu har jag varit vaken sen sex
imorse (frivilligt) och fullständigt skrubbat rent våran skitiga lägenhet.
jag tror att det var skottpengar på mig när jag väckte hela huset med
dammsugaren strax efter åtta men det var min hämnd på grannarna
sen i somras när de envisades med att renovera sin jävla lägenhet
omänskliga tider på dygnet.

mohaha.

onu är jag off till mitt andra jobb. för jag ville ändå inte vara ledig.

idag finner ni mig på BIT i sandvika storsenter mellan 11-19.

hadeeeeee

Kommentarer
Postat av: ryttarna

Du kan få skrubba våran lägenhet också ;) helt gratis iii swear!

2008-11-14 @ 01:52:40
URL: http://vitypborhar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0