en till snabb.

halloooj!

tänkte bjuda på lite mer snabb uppdatering. man är ju ledig nu igen va så
då hinner man med såna saker.

jag har jobbat som en toka hela veckan och det är kul som fan för jag älskar
mitt jobb. vi har överbokat och haft fullt hus och slappat och hängt runt och
jag älskar det.

igår så fick vi marit att vakta receptionen åt oss så jag och birgit kunde ta
oss in till köket, lite snabbt mixa ihop en våffeldeg och sen steka oss våfflor
klockan tre på natten. hahaha. så jävla gott, snodde största korgen med
jordgubbar från kylen med, fann lite blåbär och färdigvispad grädde sen
satt vi där och mofflade i oss.

hahaha

ibland är det jävligt bra att jobba natt på norges näst största hotell.


och idag så slutade jag vid sju imorse, kom hem och sov några timmar
sen upp för att steeda lite härhemma och sen dra ut till skøyen och anna
för att provligga lite hästenssängar innan vi tränade och var hurtiga.

avslutade med sushi och nu sitter jag här.

ikväll kommer det lite peeps hit, vi ska dricka vin, se idol och snacka skit.
det ska bli fiint.

imorrn är det lördag och då är det  fest.



tack för mig. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0