dont follow your snilleblixt

idag har jag haft världens värsta dag. eller inte jag då, men
mina muskler hade det definitivt. råkade gå på TRE pass på gymet igår
(eeeh man kanske inte var så vältränad som man trodde då va)
och vaknade imorse av att mina lårmuskler helt och hållet strejkade.
jag såg ut som något från den tidiga delen av århundradet när jag
klev runt här i lägenheten och ojade mig.

fick sen nån jävla snilleblixt och tänkte att jag skulle följa madde
till frissan i det fina vädret. det fina vädret försvann, det var svinkallt
och promenadjäveln tog EN TIMME! in your face liksom! sen när
madde fick sätta sig inne i den varma frisörsalongen var det bara
för mig att vända på klacken och ta den EN TIMMES LÅNGA promenaden
hem igen. MED strejkandes lår. hahaha seriööööst jag dog femton
gånger men var aldeles för snål och envis för att ta bussen. hahaha.

sen när jag kom hem tyckte jag lite synd om mig själv så jag la mig
i soffan under ett stort täcke och kikade på entourage, gossip girl,
californication och mack dawg's senaste snowboardfilmer.

good shit. tog bara en kort matpaus annars har jag bara legat och
gosat ner mig här. hahaha slööö dag skulle man ju kanske kalla
det om man vill men det går rätt fetbort om man räknar in en två
jävla timmars lång promenix.

o imorgon ska jag på varusalg för nomis och stepchild och allt vad det
var och sen på kvällen bjuder anna på tacopaj och filmkväll. fiiiiint!

nu åker lina till jobbet. hejdå säger hon. det gör jag med.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0