livstecken.

jag är ju så jävla bra på det här. jag försöker lova bättring varje
gång men det händer liksom aldrig.

jag kanske har blivit tråkig?

eller nej. så är det ju såklart inte. det är det att jag har för mycket att
göra. ja såå var det ju ja!

bra. då har vi fastställt det.

sen sist var det helg. det var fredag och det var lördag och det blev
tamejtusan fest för hela slanten. det var kul dock fast jag var trött som
en idiot i fredags och full som en idiot i lördags.

hahaha.

sen blev det söndag och den tillbringade vi slöa roomies i soffan ungefär
hela dagen. rörde mig max två meter och det var för att gå ut i köket och
fylla på cola. typ.

pigga var vi!

o igår var det superfint här i oslo så jag och linus var på långpromenad i
solen. först till mads och joes jubb för lite kaffe och färskpressad juice,
sen hämtade vi upp den andra lina och vandrade till rådhustorget, köpte
med oss lite take away-sushi och satte oss nere i solen vid akerbrygge.

det var myys.

idag har vi storstädat lägenheten och snart ska vi väl ut i solen och kylan
igen på lite promenix tror jag. ganska mycket höst och ganska mycket
mys blir det.  tog en massa höstkort igår med linus kamera men hon
är ju så jävla kass så hon har ju tagit livet av sin dator så dom korten
kommer ni aldrig få se.

men vi ville inte heller.


nehej. off we go!

vi hörs då!


förra året var det också höst i oslo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0