JULAFTON!

alltså. som jag har väntat. och nu är mina grabbar tillbaka! wei!



entourage alltså. det kan vara den bästa serien som finns. I love it.

nåt mer jag älskar är vårat internet (som vi råsnor) som är hur snabbt som
helst. tog 2 minuter, tjoff bara, så var det hemma.

haha

så nu ska jag sätta mig och kika tänkte jag, snart kommer lina hem till
mig med keeek från hennes kantine, det är bra skit!

annars har vi ju finbesök just nu på vandrarhemmet sarsgate, min finaste
fiskvän och maja är här på besök och letar lägenhet. fick precis en bara
tio min härifrån, så jävla fint!
o mami och papi var ju här en svängom med, vi drog till plaza och upp på
34e våningen och kikade ut över hela jävla oslo medans vi åt den dyraste
maten jag nånsin ätit tror jag.

rätt så gott var det med.

sen har jag ju jubbat som en toka mitt emellan allt det här så idag sov jag
som en stockjävel hurlänge som helst, det var sköönt och på fredag får
jag äntligen min lediga vecka. BOOM!

life is guuuuud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0