mest konstigt.

konstiga tider. jag är så jävla ledig och så jävla hurtigbulle och
så jävla duktig nuförtiden så jag känner inte riktigt igen mig själv.

vad hände med världen egentligen?

och ikväll ska vi hurtbullar dra till elixia och gå på afrikansk
dans. det kan bli spännande särskillt med tanke på att jag
har noll kroppskontroll och koordination, ha ha.

jag är bäst!

annars var helgen hur bra som helst och bäst av allt var
nog att få ligga och slöa en hel söndag UTAN att behöva
gå till jobbet.

jag tror jag lever i lyx just nu. eller nä, jag vet.

ganska smidigt att tjäna stört bra pengar på att vara ledig
varannan vecka. I can dig it


nä nu ska jag se på entourage och californication sen ska jag
vandra mig ner på stan tänkte jag. sådär som lediga människor
gör en helt vanlig tisdag. haha

have a great day folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0