skjut mig?

blah. vad hände där?

jag var ju ledig ja. så var det ja. så jag såg till att göra så mycket som möjligt
på så kort tid som möjligt och det resulterade i sjuhelsikes mycket kaffe med
diverse löst folk, en del bio med några rutiga häst-fantaster och lite ikea,
shopping, varmkorv och ett par öl. typ så.

sen blev det fredag och back to reality och jag åkte igår till jobbet och tänkte
hur skönt och lugnt det skulle bli. MEN TJI FICK JAG! flygplatsen bestämde
sig för att ställa in ett flyg och skicka över 200 arga personer till oss som
skulle få hotelrum för några timmar. det blev fullständigt KAOS och jag orkar
inte ens förklara vilken sjuuuukt galen natt vi har haft men jävlar alltså vad
vi inte hann med nånting och ville dö tretton gånger.

kom iallafall hem med lite övertid i bagaget och tänkte sova lite men sen
hade ju våran hyresvärd bestämt sig för att komma och hälsa på och vi
var ju tvugna att städa allt lite snabbt samt slänga kläder/sängar/jackor
i diverse skåp för att få det att se ut som att vi bara var två som bodde här.

tror vi klarade kollen galant efter lite småprat och några koppar thé och nu sitter
jag här med lite denniskorv och snabbmakaroner i magen och ska snart byta
om för att röra mig tillbaka till jubbet med totalt 5 timmars sömn idag.

GÖTT KÖTT. vilken jävla dag va.

men vi hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0