gubben i lådan.

hohoho. jag har haft så roligt på jobbet de senaste dagarna
så ni anar inte. visst att jag alltid har roligt men man slutar fan
aldrig att förvånas över alla märkliga människor som dyker upp
som gubben i lådan överallt, hahaha.
likaså med alla C- B- och faktiskt också A-kändisar (kan man
kalla dom så?) börjar jag vänja mig lite vid. hatar att jag har tystnadsplikt
för jag skulle kunnat berätta så mycket roligt om så mycket grejer.
för att ta ett exempel hade vi en stor svensk komiker här för några
dagar sen. han hade största mesiga listan på allt han ville ha på sitt
rum och när han kom och checkade in höll jag på och dö. killen var den
minsta jag sett, säkert bara tre äpplen hög! inte konstigt att ha blev
rolig! hahaha.

men hatar det faktiskt, folk som har haft en hit 1973 eller som sagt något
roligt nångång framför kameran har fan inte rätt att komma till ett annat
land där ingen känner igen dem och kräva såna saker. haha seriöst!?


hade annars en döv(?) kille igår som skrekpratade som en
idiot och kom ner till oss klockan fyra på natten för att han
tyckte att vi skulle "beställa en dame" till honom. SAY WHAT?!
hahaha jag höll på att dö. det slutade med han försökte TJATA
på oss att fixa den där "damen" och tillochmed försökte ragga
med sig marit och mig innan han gav upp och tog en taxi iväg
nånstans..... hahaha

hahahaha inte nog med det så samma kväll kommer det nån
skitkänd norsk kille som vunnit några os-guld nåt år och nu
är sportkommentator och ska checka in hos den enda i receptionen
som inte vet vem han är (jag alltså).
hahahaha jag stog hur länge som helst och frågade honom vad han
hette, hur stavade han efternamnet sa han? vad hette han i förnamn?
är du säker på att du är inbokad här? vad hette du i efternamn
igen sa du? killen hann bli skapligt bitter och det han bli mycket folk
i lobbyn innan jag hittade honom för nån idiot på callcenteret hade
lagt hans bokning helt fel. HAHAHA hur roligt som helst,
killen blev asbitter och sen kommer nästa i kön fram till mig när han
gått och berättar för mig hur känd killen är och vilket år han van det
guldet och yadda yadda. hahahahaha jag tror faktiskt att jag kan vara
den som är bäst i receptionen! 


och folk med namn alltså. herregud. för nån månad sen checkade jag
in en Herr Makaron, och nu i veckan en som hette LANGBALLE
i efternamn. HELT SANT, jag trodde jag skulle dö :D hahahaha.

vi har också haft elvis på besök, norska prinsen, folk med svarta amex-
korten i metall (vadå kredit på 10 miljoner liksom, whaaat?) och
hundrafemtio snygga piloter.

listan behöver inte sluta här egentligen för shit vilka människor det
finns alltså, hahaha men fan, jag gillar mitt jobb! nu har jag två nätter
kvar sen är jag ledig i en vecka. älskar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0