la det svinge...

jahop.

så man fick visst känna sig rik där ett tag. ett litet tag. men sen skulle visst
hyran betalas och jag drog på nåt vänster kortaste strået och fick lägga ut
sålänge åt resten av gänget. plopp sa det så var hälften av förmögenheten
borta. bara på ett klick sådär.

tänk vad fort man skulle bli fattig igen.

och i helgen kommer kära mor och far och hälsar på lite. vi ska visst till
plaza och käka middag i deras skybar för det har jag lovat (sen har man ju
skaaapliga personalrabatten med, hoho) sen hade pappsen visst hört
ryktas om mina förmögenheter ända till sverige så då tyckte han det var ett
bra tillfälle att kräva tillbaka en skuld eller tre.

darn!

annars bjöd helgen som alltid annars på ferre deluxe i lördags. förfest här
as always och vi har alltid bäst drag! haha. körde på vårat vinnande koncept
med ölspelsreglerna i skokartongen sen var det i full gång! slutade med att
emma och jag drog till Fugazi/ute (varför har vi aldrig varit där förr?!?!) och
att lina trodde att vi var "på yatsi därute". hahaha.

svamlade om jubb och bit på smiley sen rultade jag hemåt och fick sällskap
av juje och martin som som tur är också bor åt mitt håll. skildes åt med hot
om att jag säkert skulle bli våldtagen och mördad om ingen följde mig hem
men det skrämde ingen av dem. (vafandå) men sen överlevde jag ju också
så ingen skada skedd.

kom hem och somnade som en hög utan att veta att lina var spårlöst
försvunnen, som tur är har vi en anna med koll som uppdagade detta och ringde
och trakasserade nån stackars evelina(?) från klockan 4 och framåt hela natten
utan att faktiskt ha en aning om att hon hade helt fel nummer :D hahahaha.

framåt morgonsnåret kom lina hem efter en walk of shame genom hela grönland
det tyckte vi var kul. partyråttan hade spelat guitarhero och somnat på soffan
hos en massa okända människor i ghettot, hahahaha thats the spirit!

firrade lite frulle här sen lämnde jag det här bakfulla packet och drog till jubbet
bakfull som aldrig förr (jag trodde seriöst jag skulle men överlevde visst även
denna gången, haha)
och kom sen hem till nystädad och fin lägenhet med en
nyinflyttad maddie i.

ja jävlar ni vad tiden går fort när man har roligt som jag brukar säga.

nu väntar 9 dagar av jubb sen är jag ledig en hel vecka. BOOYAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0