life is good

Jag tror en gång i tiden att det var meningen att man skulle åka hem
för att vila upp sig lite och sådär. så går det visst inte till längre. nuförtiden
när man kommer hem så är det trehundrafemtio tusen saker man vill
göra på samma gång men aldrig hinner.

idag har jag iallafall betat av några saker från den listan. hängt med
freddan hela förmiddagen, ätit lite kebab, hängt hos jennan och
fixat frillan, umgåtts med pe och gjort lite dekaler, varit i stallet hos
min bebis och nu varit hemma en stund och svullat massa goodi
mat med papsi och lillebror.

fiiiint.

inte nog med det fick jag massamassa lön indroppandes på mitt
konto bara sådär idag också. så helt plötsligt gick jag och blev
någotsånär rik igen. hahahah hoppsan.

jag älskar mitt jobb.

och imorrn blir det in till linkan, ska handla på mig massa junk, kanske
ta en kaffe eller tretton med olika folk, säga hej till mormor o morfar,
träffa campino, köra hem mamma från tågstationen för att sen
dra in till motown igen och fika litetill med jont&pont.

busy life.

sen på torsdag styr jag kosan mot stockholm. ska slagga hos
jelena hela helgen och sen blir det frontline railjam och massa
efterfest för den.

awsoooome.






Kommentarer
Postat av: madeliiiinan igen!

Världens bästa bild eller vad? Hahahaha, jag kan bara inte sluta skratta och egentligen är det inte ens roligt!

Buhuuuuuu!

Love ya! pösselipössböss

2008-09-30 @ 22:22:23
Postat av: greve steves mamma

Du nämna ännu en själ som kommer att umgås med dig när du slaggar i stockholm. Skärpning!!!

2008-10-01 @ 13:18:17
URL: http://jeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0